mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد

پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد

بدیهی است که انتخاب پیمانکار معتبر برای احداث هر سازه ای می تواند نقش بسیار مهمی در کیفیت نهایی سازه ایفا نماید.در صورتی که قصد دارید سازه ای با استفاده از ساندویچ پانل احداث نمایید انتخاب یک پیمانکار مناسب می تواند تا حد قابل توجهی کیفیت سازه شما را افزایش دهد.در این مقاله قصد داریم نکاتی مهم  که در مورد انتخاب پیمانکار سازه های ساندویچ پانل بایستی در نظر داشته باشید را در اختیار شما قرار دهیم.

انتخاب پیمانکار معتبر و مناسب یکی از بزرگترین چالش هایی است که برای احداث ساختمان های مدرن و سوله های بایستی در نظر داشت چراکه افراد با تجربه در زمینه نصب سازه های ساندویچ پانلی کار را بدون کمترین ایراد و براساس استانداردهای فنی و مهندسی انجام می دهند.البته نکاتی وجود دارد که با استفاده از این نکات می توانید با اطمینان خاطر بیشتری پیمانکار مناسب را انتخاب نمایید. در ادامه به این نکات اشاره خواهیم داشت.

راهنمای انتخاب پیمانکار سازه های ساندویچ پانل

پیمانکار سازه های ساندویچ پانل بایستی متریال مورد نیاز را به درستی انتخاب نماید.

هر پیمانکار برای ساخت سازه های ساندویچ پانلی ممکن است از متریال متفاوتی استفاده کنند. برخی از پیمانکاران جهت کاهش هزینه های از مواد بی کیفیت استفاده می کنند که این خسارت های فراوانی برای مالک سازه به همراه خواهد داشت. لذا بهتر است قبل از هر چیز از انتخاب مواد مرغوب توسط پیمانکاران اطمینان حاصل کنید چراکه مواد با کیفیت علاوه بر اینکه طول عمر سازه شما را بالا خواهد برد به دلیل مواد با کیفیتی که در ساخت آن استفاده شده است می توانید با قیمتی بالاتر سازه ی خود را به فروش برسانید.

پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید از تجربه کافی برخوردار باشد.

انتخاب یک پیمانکار حرفه ای و با تجربه مزیت های زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

زمان ساخت سازه ساندویچ پانلی بسیار کوتاه می شود و این برای آن دسته از افرادی که می خواهند سازه خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند مزیتی فوق العاده محسوب می شود.

مشکلاتی که قبلا در طی فرایند ساخت و ساز با آنها مواجه می شدید دیگر وجود ندارند.

یک پیمانکارخوب می تواند توانایی های کارگران را به خوبی شناسایی نماید و از آن ها در جای مناسب استفاده نماید.

یک پیمانکار معتبر با سرعت بیشتری کار می کند و این امر راندمان کاری را بالا تر خواهد برد. چراکه یک مجری نصب ساندویچ پانل از فرایند نصب به طور کامل آگاهی دارد و در طول پروژه با مشکلات  کمتری مواجه می شود.

پیمانکار ساندویچ پانل باید صادق و قابل اعتماد باشد.

در صورتی که پیمانکار ساندویچ پانل صادق باشند افرادی که می خواهند با او کار کنند زودتر به او اعتماد می کنند و همکاری بهتری با او خواهند داشت. این در حالی است که عدم راستگویی در کار موجب می شود مشکلاتی در مورد مسائل مالی و مدت زمان اجرای پروژه پیش بیاید که این امر چندان خوشایند نیست.

مجری ساخت سازه های ساندویچ پانل بهتر است محلی باشد.

حد المکان بهتر است در زمان انتخاب مجری سازه های ساندویچ پانل از افراد محلی در عین حال با تجربه در زمینه نصب ساندویچ پانل کمک بگیرید چراکه در این صورت میزان کلاهبرداری کاهش خواهد داشت و علاوه بر این پیمانکاران محلی ارتباط بهتری با کارگران خواهند داشت.

پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای رتبه بالایی باشند.

بهتر است قبل از اینکه نسبت به استخدام پیمانکار سازه های ساندویچ پانل اقدام نمایید نگاهی به پیشینه و سوابق فرد داشته باشید چراکه داشتن سابقه مفید یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در انتخاب مجری سازه های ساندویچ پانلی است و با استفاده از سوابق و پروژه های اجرایی فرد مورد نظر می توانید اطمینان حاصل کنید که فرد منتخب از عهده پروژه به خوبی بربیاید.

مجری ساخت سازه های ساندویچ پانل باید قدرت رهبری خوبی داشته باشد.

قدرت رهبری یکی از ویژگیهای است که مجری سازه های ساندویچ پانل بایستی داشته باشند. این ویژگی باعث می شود کارگران و افرادی که برای او کار می کنند دقیقا بدانند چه کاری باید انجام دهند و چه انتظاراتی را بایستی برآورده نمایند.

مجری سازه های ساندویچ پانل بایستی مجوز کار داشته باشند.

در هنگام ساخت سازه های ساندویچ پانلی ممکن است هر اتفاقی بیفتد و برای مقابله با این مشکلات بایستی راهکاری اندیشیده شود.لذا چناچه قصد استخدام پیمانکار را دارید بهتر است کسی را انتخاب نمایید که مجوز کار داشته باشد. به این ترتیب مجری انتخاب شده قوانین مرتبط به ساخت و ساز سازه های ساندویچ پانل را می داند و برای بروز هر مشکلی در ساخت و ساز راهکاری دارد.

مجری ساخت و ساز سازه های ساندویچ پانل باید ضمانت اجرایی داشته باشد.

ممکن است در حین اجرای سازه مورد نظر کار پرسودتری به پیمانکار پیشنهاد شود و او برای زودتر تمام کردن کار از کیفیت کار بزند و یا پروژه را به صورت نیمه کاره رها کند. برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است پیمانکاری را که برای اجرای پروژه انتخاب می نمایید ضمانت اجرایی داشته باشد به این معنی که تضمین دهد تا اتمام پروژه کار را به بهترین نحو ممک انجام خواهد داد.

مجری سازه های ساندویچ پانل باید قاطعیت و قدرت تصمیم گیری بالایی داشته باشد

قاطعیت و قدرت تصمیم گیری بالا یکی از ویژگیهایی است که مجری سازه های ساندویچ پانل بایستی داشته باشد چراکه در طول مدت زمانی که به اجرای پروژه مشغول است لازم است به صورت قاطعانه در مورد موضوعات مختلف تصمیم گیری نماید و تردید نکند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده است با ما در ارتباط بوده و سوالات خود را از کارشناسان فنی ما دریافت نمایید.

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن