mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

ساندویج پانل های گالوانیزه

ساندویج پانل گالوانیزه

هسته ی میانی ساندویج پانل های گالوانیزه از جنس فوم عایق پلی یورتان و ورق های بیرونی آن از جنس گالوانیزه ساخته شده است. ورق گالوانیزه نوعی از آهن است که برای پوشش دهی لایه های بیرونی آن از روی استفاده شده است که حتی اگر پوشش از جنس روی هم از بین برود ، آهن در مقابل زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان زنگ نخواهد زد.

کاربرد ساندویج پانل گالوانیزه در سقف ، دیوار و پارتیشن بندی داخلی  و یا اتاق های سرد ساختمان می‌باشد و به عنوان یکی از بهترین عایق ها برای حرارت و صوت محسوب می‌شود.

در گام نخست برای تولید ساندویج پانل ها ، بایستی به ورق های گالوانیزه رنگ کوره ای زده شود . البته امکان استفاده از ورق گالوانیزه بدون رنگ هم برای شما وجود دارد اما برای تولید این پانل ها استفاده از ورق های رنگی رایج تر می‌باشد . لازم به ذکر است که چناچه می‌خواهید از هزینه های ساخت ساندویج پانل بکاهید می‌توانید از یک رو فویل و یک رو ورق گالوانیزه برای تولید پانل ها استفاده نمایید.

باید توجه داشته باشید که عواملی مانند کیفیت رنگ ، پوشش رنگ ، ورق ها ی گالوانیزه زیر رنگ و ماشین آلات تولید همه  مواردی هستند که در کیفیت نهایی ساندویج پانل تاثیر بسزایی دارد. علاوه بر آن ، هنگام ساخت ساندویج پانل ها به شرایط آب و هوایی و ضخامت هم بایستی توجه شود چراکه با بیشتر شدن ضخامت پانل ها تبادل حرارتی بین دو محیط به طور چشمگیری کاهش می‌باید.

مزایای ورق گالوانیزه 

• ساندیوج پانل های گالوانیزه به دلیل پوشش خاصی که دارند در مقابل سایش ، صدمات مکانیکی و خوردگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

• یکی دیگر از مزیت های ساندویج پانل گالوانیزه این است که به راحتی می‌توانید آن را نصب نمایید همچنین ، طول عمر این پانل ها در حدود 20 سال تخمین زده شده است که به این ترتیب با خرید ساندویج پانل های گالوانیزه شما می‌توانید در زمان و هزینه ی خود به طور چشمگیری صرفه جویی نمایید.

• محافظت در برابر صدمات محیطی : پوششی که بر روی آهن در ورق گالوانیزه استفاده شده است قادر است تمام گوشه ها و فرورفتگی های سطح فولاد را بپوشاند که این امر باعث می‌شود مقاومت فولاد در برابر صدمات خورندگی و محیطی افزایش یابد. 

معایب ورق گالوانیزه 

یکی از معایب ورق گالوانیزه این است که رنگ این پانل ها کاملا مشابه با رنگی است که برای خودروها استفاده می‌شود که  با برخورد با اشیا رنگ آن از بین می‌رود و این موضوع باعث می‌شود بیشتر افراد ساندویج پانل دیگری را برای خرید انتخاب کنند. عرض استاندارد ورق های گالوانیزه عموما 1 متر و یا 25/1 می‌باشد که این عرض کم برای تولید کنندگان محدودیتی به همراه دارد.

استفاده از ورق گالوانیزه در ساندویج پانل ها 

عموما برای ساخت ساندویج پانل های دیواری و سقفی از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود که این نوع ساختار بهترین جایگزین برای دیوارهای آجری و سفالی می‌باشد و بسته به درخواست مشتری به صورت کوره ای در کارخانه رنگ می‌شود.

کاربرد ساندویج پانل گالوانیزه

از ساندویج پانل های گالوانیزه جهت ساخت و ساز، پارکینگ خودروها ، سازه های فلزی ، دفاتر کارگاهی ، کانکس ها ، پوشش سوله ، صنعت ، خودروسازی و ساختمان های پیش ساخته و اداری  به صورت گسترده ای استفاده می‌شود.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن